Американська телезірка Кім Кардаш’ян досягає успіху. Згідно з новим звітом, її компанія, що випускає спідню білизну Skims, подвоїлася в ціні.

Повідомляється, що фірма 41-річної зірки телешоу «Сімейство Кардаш’ян» у квітні 2021 року оцінювали в 1,6 мільярда доларів, а новий раунд фінансування збільшив її вартість до 3,2 мільярда доларів.

«Цей останній раунд дозволить нам зосередитися на наданні нашим клієнтам більшої кількості інновацій і рішень, і стати для них ще більш надійним ресурсом», — зазначила Кім Кардаш’ян.

Продажі Skims склали 275 мільйонів доларів у 2021 році, а у цьому році компанія розраховує досягти 400 мільйонів доларів прибутку. Бренд має намір зосередитися на зростанні за кордоном у міру розширення в найближчі часи.