Дар’я Білодід  – бронзова призерка Олімпійських ігор у Токіо стала обличчям нової рекламної кампанії українського спортивного бренду Rikky Hype. Зйомка відбулася в Іспанії, де спортсменка знаходилася на зборах.

Бренд обрав саме Дар’ю Білодід, бо вона символізує не лише фізичну, а й внутрішню силу. Адже нещодавно дівчина перейшла до нової вагової категорії і тепер, по суті, розпочала свою спортивну кар’єру з нуля. Але вона не зупиняється, йдучи до нових вершин.

Більше новин на нашому Телеграм-каналі.

«Будуть дуже важкі періоди, але я розумію: якщо я здамся і опущу руки, краще не стане. Від цього я не стану успішнішою і щасливішою. Завжди треба продовжувати йти вперед, попри труднощі», — зазначила спортсменка.

Якщо вам подобається наш матеріал, і ви хотіли б підтримати нас у цей складний для України час, то будемо вдячні за донати через цей QR-код. Слава Україні! Україна переможе!

Матеріал підготувала Анастасія Березовська