На днях бренд KHUSTYNA представив нову колекцію шовкових хустин «ARTNATION», влаштувавши спільно з Театром на Подолі справжній театральний перформанс у ЦУМ Київ.

Головною героїнею вечора стала Ірина Грищенко — відома українська акторка Театру на Подолі, яка презентувала нові дизайни хустин у монолозі своєї героїні з вистави «Сніг у квітні».

​​Театр на Подолі – приклад європейського театру, в якому мінімалізм поєднано з технологіями. Нова сцена відповідає найсучаснішим світовим вимогам. На сьогоднішній день це перший і єдиний завершений проект модерного театру незалежної України. 

Колекція “ARTNATION” є своєрідною одою мистецтву, яке дає сили та об’єднує в часи, коли кожен з нас шукає розраду в прекрасному. Люди почали частіше відвідувати виставки, концерти, театральні вистави, заново відкривати для себе різні види мистецтва. Це захоплення і пошук нових емоцій лягли в основу нової колекції.

Нова колекція представлена у спеціальному святковому поп-апі в універмазі, де кожен відвідувач стає «глядачем вистави» і опиняється на сцені театру. Простір ввібрав у себе елементи дизайну нової колекції хустин, переносячи гостей у світ мистецтва. Особливістю поп-ап зони є декороване дзеркало, яке дозволяє гостям зробити фото й відчути себе частиною цієї унікальної колекції, перетнувши межу, яка розподіляє глядача з актором на сцені.

«ARTNATION» складається з п’яти дизайнів, розроблених спільно з художницею Оляною Мороз. Кожна хустина присвячена окремому виду мистецтва:
музика, поезія, архітектура, театр, танці.

Особливе місце в колекції займає ексклюзивний різдвяний дизайн «Щедрик». Це музичний образ українського Різдва, що торкає серця людей по всьому світу.

На презентації також відбувся майстер-клас від арт-директора бренду, який продемонстрував різноманітні та незвичні способи поєднання хустин з буденними і святковими образами.

Cвяткову атмосферу перформансу та презентації допомогли створити партнери бренду KHUSTYNA:

  • Flowerpot підготував ексклюзивні флористичні композиції, натхнені різдвяним дизайном «Щедрик». Ці вишукані квіткові аранжування прикрасять поп-ап зону бренду в ЦУМі, додаючи вишуканості та святкової атмосфери.
  • Ігристим вином гостей заходу презентації пригощав Latinium.
  • VODA UA подбала про комфорт гостей, надавши для заходу чисту та якісну питну воду у стильних пляшках. 

Хустини з нової колекції нагадують про те, що мистецтво — завжди поруч, і воно здатне подарувати не лише красу, але й відповіді на глибокі питання, які ми шукаємо в житті.

Колекція “ARTNATION” ексклюзивно представлена у святковому поп-апі бренду на 3-му поверсі ЦУМу. Відвідувачі зможуть познайомитися з колекцією ближче та обрати хустину, яка стане частиною їхньої власної історії.