Українська дизайнерка Ліля Літковська відправилася в Париж, щоб представити нову колекції свого бренду LITKOVSKA під назвою «3 a.m. — traverse».
Показ пройшов без глядачів, посеред антикварної алеї вінтажного маркету Paul Bert Serpette- місці, куди приходять справжні поціновувачі стилю.
По словам дизайнерки, вона обрала цей простір, бо він надихає її, і тому, що вона має мрію, аби через десятиліття хтось знайшов на цьому маркеті її речі — як доказ їхньої довговічності.
Для створення колекції «3 a.m. — traverse» Ліля Літковська надихалася своєю подорожжю на вершину Кіліманджаро разом з українськими військовими на протезах.
Нагадаємо, в Києві пройшла демонстрація нової сумки Balmain — The Anthem.