На днях у Києві в ТРЦ «Республіка» відбулося відкриття нового магазину українського бренду домашнього одягу Léinle. Подія пройшла у теплій, дружній атмосфері й зібрала навколо себе коло справжніх поціновувачів комфорту, стилю та естетики.
Серед гостей заходу були інфлюєнсери, стилісти та друзі бренду, зокрема: Тетяна Карікова, Ірен Вінцюк, Ксенія Виноградова, Катерина Соловчук, Світлана Третякова, Марина Березовська, Валерія Должикова та багато інших.
Бренд був заснований у 2020 році в Запоріжжі Ольгою Штейнле і за короткий час здобув визнання за свій унікальний підхід до домашнього гардеробу. Сьогодні в Україні вже відкрито чотири магазини, кожен з яких — це простір турботи, гармонії та натхнення.
Місія бренду — дарувати не просто одяг, а культуру відпочинку та відновлення. Колекції Léinle — це симбіоз мінімалізму, витонченого крою та затишку. У виробах бренду легко відчувати себе вільно, водночас залишаючись стильною — вдома, на прогулянці чи у подорожі.
«Я хотіла створити одяг, який підтримує жінку у всіх її станах — коли вона вдома, на ходу чи просто хоче дихати вільніше. Це про комфорт, який не лише огортає, а й дозволяє відновитися — фізично, емоційно, внутрішньо. Комфорт — це нова розкіш, і ми доводимо, що вона може бути красивою», — говорить дизайнерка та засновниця бренду Ольга Штейнле.
Відкриття нового простору у столиці стало ще одним кроком до формування свідомого споживання та культивування естетики щоденного життя.