Напередодні відкриття нового простору в Одесі власниця магазинів Dim Brendiv, бізнес-леді Марина Харетончук, розповіла про новий підхід у бізнесі та сталі цінності у житті.

Марино, вітаємо з відкриттям нового магазину в Одесі! Розкажіть детальніше про цю подію.

Це новий для мене формат, оскільки масштаб змінився. У Києві я маю шоурум, а в Одесі відкрила повноцінний магазин з крутою локацією. Він зібрав під одним дахом понад тридцять українських брендів різного цінового сегмента. Відкриття магазину стало для мене великим викликом і досвідом, адже приміщення у Києві було вже з ремонтом, а тут довелося докладати зусиль, аби довести все до ладу лише протягом одного місяця. Я довго шукала місце для магазину своєї мрії. Ще взимку придивлялася до різних приміщень в Одесі, але нічого цікавого не траплялося. Тоді я взяла паузу на кілька місяців, і згодом випадково знайшла те, що мені було потрібно — розкішне кутове приміщення з величезними вікнами! До речі, це сталося лише після того, як я чітко зрозуміла, чого хочу, і візуалізувала у своїй уяві новий магазин до дрібниць.

Чи змінився перелік брендів, зважаючи на пристрасть одеситів до яскравого та святкового вбрання?

Я відкрита до співпраці з українськими брендами. З’являються нові партнери і, звісно, вони можуть змінюватися. Тож асортимент не залежить від мене напряму. Умови нашої співпраці з партнерами дозволяють їм представляти будь-які колекції, які їм заманеться. Деякі бренди, які представлені у моєму шоурумі у Києві, долучаються до співпраці в Одесі, а деякі будуть зовсім нові.

Чи змінювався ваш підхід до вибору партнерів?

Новий простір в Одесі дозволяє працювати з преміум сегментом, тож підбір партнерів ще триває. Будуть представлені бренди від доступних до середніх, і від середніх до преміум. Я облаштовую магазини так, щоб вони не були спрямовані на вузький ціновий сегмент. Хочу, щоб кожна дівчина, котра приходить до нас, могла обрати одяг на власний смак і за прийнятною ціною. Вперше потрапляючи до магазину, багато дівчат вважають, що не зможуть собі дозволити ці речі, та ми дуже гостинно зустрічаємо всіх клієнток і демонструємо, що можемо допомогти з вибором кожній.

На вашу думку, що сьогодні модно, а що — ні?

Ніколи не могла сприйняти й досі не сприймаю моду на оверсайз, навіть коли цей тренд був на піку популярності. Я давала оверсайзу шанс, та це не моє (сміється). Скажу більше: мені стало цікаво, що з цього приводу думають чоловіки з мого оточення, і я не отримала жодного схвального відгуку про речі оверсайз. Як прихильниця класики й жіночності, вже два роки не можу знайти звичайну білу базову футболку «по фігурі». Нещодавно мені навіть довелося перешивати футболку розміру XS улюбленого українського бренду, та через фасон зі спущеними плечима вона так і не стала моєю фавориткою. Це наштовхує мене на думку про створення власного бренду, основою якого стане жіночність (усміхається). А що буде у тренді цієї осені? Глибокий вишневий колір. Трішки відходимо від яскравого червоного до бордового. У тренді лишається мінімалізм, одяг зі шкіри. А ще — класичні блузи, але з прозорих тканин.