Упродовж цього року свідоме споживання залишатиметься ключовим чинником, навколо якого об’єднуватимуться інновації та поважне ставлення до інгредієнтів. Кожен із них застосовуватиметься в рецептурі для досягнення конкретної мети. Більше про тренди та антитренди 2025 року розповідає Ольга Саєнко, засновниця бренду INRO в інтерв’ю LIKEinUA.

У 2025 році індустрія краси та засобів особистої гігієни продовжить розвиватися з акцентом на стійкість, простоту та науково обґрунтовані рішення. Добробут людей і планети набуває ще більшого значення.

У відповідь на зростаючий запит споживачів на автентичність, персоналізацію та функціональність нам доведеться відмовитися від застарілих підходів і надмірно розрекламованих концепцій, що втратили актуальність.

Тож подивімося, що очікує нас цьогоріч, які тренди сформують майбутнє індустрії та допоможуть вашому бізнесу залишатися попереду. І насамперед я б хотіла сфокусуватися на продукті. Отже, що буде в тренді у рецептурах 2025-го?

1. ПЕРЕРОБЛЕНІ ІНГРЕДІЄНТИ

Побічні продукти харчової та сільськогосподарської промисловості — такі як олія з фруктового насіння, кавова гуща чи шкаралупа горіхів — стають новим трендом. Це приклад того, як сталий підхід та інновації в б’юті можуть поєднуватися для створення ефективних формул з повагою до природи.

2. РЕЦЕПТУРИ, СПРИЯТЛИВІ ДЛЯ МІКРОБІОМІВ

Пребіотики, пробіотики та постбіотики змінюють уявлення про догляд за шкірою. Must have для брендів — формули, які підтримують природний бар’єр шкіри.

3. БАГАТОЦІЛЬОВІ ГІДРОЗОЛІ

Гідрозолі, зокрема з лаванди чи ромашки, вже давно вийшли за межі функції простого тоніка. Тепер вони просто незамінні в ретельному догляді за шкірою.

4. ГІПЕРЛОКАЛЬНЕ ДЖЕРЕЛО

Споживачі цінують прозорість та екологічну відповідальність. Відтак бренди дедалі частіше звертаються до інгредієнтів місцевого походження, що дає змогу не лише скоротити вуглецевий слід, а й підкреслити автентичність і близькість до свого споживача.

5. БАГАТОЦІЛЬОВА ПРОДУКЦІЯ

Прості, універсальні продукти, такі як олії та бальзами «все в одному», користуються попитом, оскільки споживачі прагнуть спростити щоденний б’юті-догляд та зменшити кількість продуктів і відходів, залишаючи у косметичці тільки справді ефективне.

 

6. БІОРОЗКЛАДНІ РЕЦЕПТУРИ

Дослідження біорозкладних альтернатив охоплює дедалі більше категорій — від скрабів до тканинних масок. Це гарантує, що екологічність не обмежується лише упаковкою.

7. АКТИВИ, КЕРОВАНІ СКІНІМАЛІЗМОМ

Бакучіол і сквалан відтепер поєднуються з простими натуральними компонентами, щоб створити мінімалістичні, але потужні формули. Такий підхід відображає філософію скінімалізму: менше засобів — більше користі для шкіри.

Нагадаємо, Ольга Саєнко розповіла про випуск нової лінійки парфумованого бренду INRO.