Засновниця компанії Bluebird Лілія Шеремет знає, як найти індивідуальний підхід до кожного клієнта і відчути замовника та допомогти створити сучасний дизайн, враховуючи його побажання та стиль життя.
Вважаю дизайн своїм покликанням, оскільки щойно з’явився власний будинок, розташований на неймовірно дивовижному природному ландшафті, я зрозуміла, що мені до вподоби втілювати творчі ідеї з оздоблення оселі й озеленення садиби. Мої друзі займалися квітковим бізнесом, тож я мала уявлення про таку діяльність. Коли, зрештою, навела лад на своїй ділянці, всі були в такому захваті, що я вирішила ділитися створеною красою з іншими.
Здобувши освіту, відкрила власний бізнес та стала членкинею Гільдії ландшафтних підприємців України. Попередній проєкт, яким професійно займалася понад десять років, спеціалізувався виключно на ландшафтному дизайні, але для друзів я робила ще й дизайн і декорування інтер’єрів. Щодо Bluebird, то вирішила додати до послуг весь той досвід, накопичений упродовж створення дизайну власної оселі й будинків моїх друзів. Тож компанія займається проєктуванням ландшафту і дизайном інтер’єру.
Здебільшого такі послуги цікавлять людей із високим рівнем доходу, адже окремі будинки й сади навколо них коштують недешево. Спілкуючись із замовниками, я перш за все бачу в них людей зі своїми смаками та вподобаннями, тож моє завдання — створити місцину, де їм буде затишно і комфортно, об’єднуючи в одне ціле стиль дому, стиль життя клієнта, природний ландшафт місцевості, сучасні тенденції й екологічні технології.
Займаючись ландшафтним дизайном упродовж багатьох років, я спостерігала за еволюцією уподобань і смаків. Звісно, досі є прихильники «золотих унітазів», але люди почали більше подорожувати, ходити на гостини до іноземних друзів і навіть відвідувати виставки дизайну ландшафту й інтер’єру. Здебільшого мені вдається переконати замовників, тож друзі жартома говорять, що я за гороскопом психолог.
Пропонуючи клієнтові цікавіші чи стильніші варіанти, я керуюся не лише власним смаком, а й світовими тенденціями у зазначених царинах. Я регулярно відстежую і за можливості відвідую найголовніші виставки з ландшафтного дизайну й інтер’єру. Виставка «Челсі» — провідна подія щодо трендів, яка диктує головні тенденції в ландшафтній архітектурі та дизайні. Сама королева Англії щороку відкривала цей захід. Цьогоріч, аналізуючи попередню виставку, яка відбулася у травні 2022-го, я вважаю основним напрямом дбайливе ставлення до природи.
НАЙНОВІШІ ТРЕНДИ ЛАНДШАФТНОГО ДИЗАЙНУ ТАКІ:
- місце для усамітнення й оздоровчі сади для відновлення фізичного, ментального і психічного стану;
- об’єднання зусиль і «п’ята кімната», де ми зустрічаємося в родинному колі, з друзями, клієнтами та сусідами,
- все частіше прагнучи проводити час на природі;
- інтер’єрні теплиці й «зелене небо кишенькового садка», коли йдеться про балконний ландшафтний дизайн, адже сад є продовженням інтер’єру;
- рослини-запилювачі та їстівні сади — квіти для бджіл,
- кущі для пташок, салат і капуста на квітниках;
- мистецтво ландшафтного дизайну привертає увагу до проблем екології, дбаючи про оновлення та повторне використання.
Новини про моду і стиль дизайну інтер’єру надходять із Франції, де проходить основна подія у світі моди й дизайну. Там я навчалася й успішно отримала паризький диплом школи Міжнародного дизайну інтер’єру Art&Design Life School.
Maison et Objet — це одна з провідних подій у світі дизайну інтер’єру, яка проводиться двічі на рік у французькій столиці одразу після Днів моди в Парижі, Мілані та Нью-Йорку. Кольорові тенденції з модних показів мають вплив на дизайн і декор інтер’єру та стають актуальними для меблів і оздоблювання у поточному й майбутньому сезонах. Головний тренд цього сезону — прозорість із легким відтінком, мереживо, тюль, рюші та мерехтіння, які звільняють простір від руху, дають змогу втекти й відпустити наші думки блукати, коли ми мріємо.
24 лютого минулого року я зустріла в Києві, прокинувшись від вибухів. Дбаючи про родину, особливо про маленьку внучку, ми виїхали до Західної України, а потім — до Європи. Саме там я мала змогу зважити всі «за» та «проти», тож, зрештою, ідея ребрендингу компанії Bluebird набула практичної форми. Повернувшись у Київ, я, власне, перезапустила проєкт, оскільки люди однаково хотіли оздоблювати власні маєтки та створювати затишний інтер’єр. Хоча не здивуюся, коли після війни у приватних будинках з’явиться нова архітектурна тенденція — будування бомбосховищ чи мамад і мамак (ізраїльські технології укріплених кімнат у квартирі та громадських будівлях).
Ми знаємо, які кольори й тенденції наразі найближчі до нашого серця. Це блакитне прозоре небо та жовті поля з пшеницею. Попереду тільки перемога і віра, що краса, надія й любов до рідної землі врятують і світ, і мир.