Власниця бренду одягу Litchi Crimson спеціально в інтерв’ю LIKEinUA розповіла, чому ідеальний штанний костюм має бути на озброєнні кожної сучасної жінки. Український дизайнер Тетяна Кармазіна, чий бренд покликаний зруйнувати стереотипи ейджизму, поділилася, хто є найкращим амбасадором її бренду.

Чим ви надихалися під час створення нової колекції?

Незламністю і мужністю українських жінок. Ми можемо ніч не спати через повітряну тривогу чи ворожі обстріли, а на ранок перейматися: «Який у мене план на день? Що треба зробити сьогодні?». Ця наша якість мене захоплює!

Це захоплення знайшло відображення у новій колекції?

Назва колекції Riot of Dahlia — тобто «буяння жоржин». Багряний — це трендовий колір весни-літа 2024. До речі, crimson у нашій назві також перекладається як «багряний». У новій колекції я поєднала багряний із сірим, золотим, білим та чорним. Такі поєднання за чаровують і надають таємничості. А ще я додала соковитий жовто-зелений (відтінок «кольрабі»), який також серед фаворитів наступного сезону.

Яким фасонам ви надали перевагу?

Ми змінюємо моделі жакетів та трохи відходимо від стилю оверсайз. Тож створили силуети, які підкреслюють індивідуальність та різноманітність жіночих фігур. Також зробили ставку на вишуканість і елегантність.

У чому фішка Litchi Crimson?

ДНК нашого бренду — це інтелектуальна сексуальність. А iconic model — штанний костюм. Завдяки йому жіноча сексуальність набуває унікальної огранки.

Опишіть Litchi Crimson girl.

Це впевнена у собі дівчина. Вона не залежить від чужої думки. Займається саморозвитком та самовдосконаленням.

У вашому гардеробі багато речей вашого бренду?

Останні сім років я обираю речі виключно свого бренду, адже дотримуюся принципу, що власник бренду має бути найкращою рекламою. В інших дизайнерів я беру те, що не виробляємо ми самі. Це сумки, взуття та аксесуари. Але база — це речі Litchi Crimson.

Яка ваша улюблена річ бренду? А яка — найулюбленіша серед ваших клієнток?

До нас приходять по штанні костюми або по щось ультратрендове, як-от мікрошорти. Ми ризикнули та ввели їх у зимову колекцію, але зробили це дуже обережно і тонко. Вони були представлені з жакетами та мали великий попит серед клієнток. Так само, як і чоловіча краватка з нашої минулої колекції Black Tie. Як на мене, office siren — неймовірно сексуальний тренд, який допускає в жіночому образі чоловічу краватку, білу сорочку й темні окуляри.

Чого потрібно позбутися в гардеробі у новому сезоні?

Ми хоч і створюємо нові моделі жакетів, але позбуватися оверсайз поки зарано. (Сміється). Я взагалі не раджу викидати нічого, що личить конкретно вам. Наприклад, саме цей тренд підкреслює стрункість. У колекції Riot of Dahlia поряд з новими фасонами також ми залишили оверсайз.

Обираючи образи, я насамперед звертаю увагу на фігуру клієнтки, лише потім — на тренди. До того ж я б узагалі була обережна із порадою «викинути». За роки роботи помітила, наскільки сильно жінки звикають до того, що вони носять. Нам так легко вкорінитися у думці, що якісь моделі роблять нас негарними! Так з’являються гардероби, у яких є сто джинсів скінні різних кольорів і немає жодних інших. Зміни, які пропонує стиліст, бувають навіть болісними. Іноді мені вартує багатьох зусиль вмовити клієнтку просто приміряти новий фасон штанів. А фрази накшталт «тобі це зовсім не личить» звучать не лише категорично, а й можуть розцінюватися як вторгнення в особистий простір. Тож радикальність у своїй роботі я ніколи не застосовую. Найбільшою формою похвали для мене є момент, коли клієнтка у новому образі починає танцювати біля дзеркала у нашому шоурумі. Тоді слова зайві. (Усміхається).

Як би ви окреслили місію Litchi Crimson?

Дарувати жінкам розкутість, любов до себе і повну свободу.