Українські бренди неодноразово доказували, що вони не гірші за відомі будинки світу. І ProVocatrice не виключення. Засновниці Каріна Кассаб та Андріана Калуцька розповіли LIKEinUA про створення бізнесу, роботу з відомими дизайнерами та показали, як створюються речі.

Як виникла ідея заснування бренду? Чи завжди хотіли стати дизайнерами, заснувати свій бренд чи щось надихнуло?

Ми обоє працюємо у fashion industry і це наша ніша, де ми комфортно себе почуваємо. Ідея зробити бренд заявилась в один з багатьох випадків, коли на просторах інтернету ми шукали собі сукні на захід у Цюріху , і зрозуміли, що ринок переповнений неякісними та нецікавими дизайнами. Більшість з них — це китайський перепродаж під назвою «бренд», що не має власного виробництва, цілісного якісного ланцюжка: ідея від власника — дизайнер — виробництво. Якість речей, які замовляєш онлайн в таких продавців, це щось з серії «очікування — реальність», немає ні упаковки, ні якості , ні дизайну. Дуже часто у цьому випадку ці «бренди» вкладаються лише у таргет, а не в сам бренд. Фінальною точкою для створення нашого власного бренду стала сукня, яку ми замовили у відомого українського бренду за 36 000 грн, але сукня виявилася супер неякісною, і приїхала у прозорому пакетику.

 

 

Чим може похвалитися бренд? 

Безперечно нашою візитівкою є наші дизайнери. Ми працюємо з двома митцями. Один є ліванцем та працює у всесвітньо відомому дому моди у Лівані , надзвичайно талановита людина, що надихає та заряджає нас креативом. Інший наш дизайнер займається більше костюмами, наприклад, зараз ми розробляємо нову колекцію у стилі «сексуальної розкоші». Це український дизайнер який до початку війни приймав участі у кожному Тижні моди. Ми пишаємось своєї командою, багато інвестуємо у тканини, закуповуємо різні тканини аби обрати найкращу, і також у нас велике швейне виробництво.

Чи є у ваших виробах родзинка, відмінний знак?

Усі наші сукні є корсетними та чудово сідають на будь яку фігуру.

 

Де споруджено виробництво?

В нас виробництво споруджено в Україні, у Хмельницькому. Ми підтримуємо українську економіку, даємо робочі місця та сплачуємо податки, працюючі на розвиток держави. А це особливо важливо у сьогоднішній час.

Що чекає на клієнта ProVocatrice?

Наша гордість — наша якість. Це ключова складова. При отримані сукні в дівчини буде якісне брендоване пакування, адресоване лише під неї. Кожна дівчина відчує себе особливою, такою, якою вона є справді. Наші речі підкреслять найкращі сторони, тому що ми професіонали нашої справи.

Чи маєте ви доставку за кордон?

Звісно , ми доставляємо у будь яку точку світу крім країни-агресора. Зараз активно розвиваємось на американському ринку, та готуємось до відкриття у ОАЕ.

Є дівчата, яким через особливості фігури, складно знайти розмір, що ідеально сидить. Який підхід до вирішення цієї проблеми у бренду ProVocatrice?

Завдяки ідеальному пошиву та корсетам, наш одяг сідає ідеально навіть на нестандартну фігуру. Ідея робити саме такі речі виникла, коли ми побачили, що стрункі дівчата з пишним гарним бюстом не можуть знайти собі сукню, щоб сиділа як друга шкіра. Саме тому ми розробили дизайни з різними чашками під всіх. Ми робимо пошив під клієнта, що робить наші вироби ідеальними для кожної. 

Чи створюєте ви вбрання для плюс-сайз?

Звісно. З великою радістю! Ми пошиємо будь який розмір, під будь яку фігуру , підкреслимо лише найкращі та найвигідніші місця. Дівчат усіх типів фігури — розкішні.

Розкажіть про самих засновниць бренду?

Ми — Андріана та Каріна львів’янки, подруги та партнерки по бізнесу. Каріна проживає у Швейцарії, Андріана у Маямі . Ми все життя працюємо у фешн-індустрії, любимо і знаємо все про моду та тренди.

Що надихає та мотивує кожну з вас?

Звісно це наші жінки, дівчата, що живуть у такий важкий час, і хочется дати їм найкраще. Наша клієнтка, відома телеведуча, сказала: «Сукня — це завжди свято». А якісна сукня — ще більше свято та радість. Мотивує нас те, що ми є частиною fashion industry нашої країни, зіркові клієнти, які пишуть нам, що ми найкращі. Ми йдемо дуже впевнено вперед, працюємо над відкриттям бутіків у елітному районі SoHo у Нью-Йорку та у Цюріху. Нас надихає наше успішне майбутнє та кількість майбутніх щасливих жінок.

Як зважилися започаткувати бізнес у такий непростий для України час?

Коли як не зараз?! У час, коли найбільше Україна потребує голосу, голосу у всьому — політиці, бізнесі, моді. Війна показала, яке наше життя крихке та може обірватись у будь яку мить. Ми несемо гордо по Європі та східних країнах те саме «made in Ukraine». Це і є запорукою нашої якості, щоб люди зрозуміли, що якість, стиль, мода, це — made in Ukraine!

 

Матеріал підготувала Анастасія Березовська