Нещодавно відбувся вишуканий саміт від бренду MURÁN у ресторані «Прага» в Києві.

Витончений інтер’єр, неперевершене обслуговування та вишукана кухня створили неповторну атмосферу розкоші та задоволення для кожного гостя саміту.

Саміт-презентація, вразила топових представників beauty-індустрії міста своєю красою, довершеністю, елегантністю та інформативністю. MURÁN — це італійський нішевий бренд трихологічного догляду за волоссям з глибокою філософією та широким асортиментом. Всі продукти Muràn мають на 100% органічний склад: водорості Дульсе, ефірні олії дерев, рослин та фруктів, амінокислоти та живильні мікроелементи.

Офіційним та ексклюзивним дистриб’ютором преміум брендів доглядової косметики: MURAN, MIYA NATURAL BEAUTY, BIOSKY, MONTEIL є компанія AGLINE заснована в 2016 році. AGLINE обирає в бізнес-партнери бренди та компанії, які розділяють її філософію: елегантність, вишуканість, екологічність, турботу про довкілля та здоровий спосіб життя.

Відкривали світ вишуканого догляду спікери бранчу: 

  • Амбасадор бренду MURÁN, трихолог-реабілітолог– Яна Рудика, презентувала новинки бренду, познайомила з філософією та цінностями бренду MURÁN.

  • Технолог бренду, лікар-дерматовенеролог, трихолог – Софія Малеш, розповіла як зберегти своє волосся в умовах хронічного стресу, за допомогою косметики MURAN насолодитися доглядом на рівні 5 відчуттів. 

  • Аромапсихолог і ароматерапевт–Дар’я Сан, розкрила всі тонкощі аромаолій MURÁN та їх вплив на здоров’я, особливо у цей непростий час.

Гості саміту-презентації мали можливість особисто поспілкуватися зі спікерами, та згодом поділилися своїми враженнями від події.

Серед гостей саміту MURÁN провели розіграш та представили свою новинку–подарунковий сертифікат на 5000 грн. Щаслива переможниця матиме можливість обрати для себе повний комплекс преміум-догляду для краси та здоров’я волосся.

 



MURÁN переконані, що цінність бренду визначає не лише гарне пакування, дієвість засобів, а глибинна суть та філософія, яку він несе в кожному продукті: від процесу створення до використання клієнтом.