Спостерігати за тим, хто спостерігає за вами. В Мілані пройшов незвичний показ бренду Diesel.

Креативний директор Гленн Мартенс експериментував із новим доступним форматом показу для свого показу Diesel осінь/зима 2024 під час Міланського тижня моди. Вперше весь процес підготовки показу був відкритий для всіх.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Vogue France (@voguefrance)

Він задумав шоу як унікальний вуаєристський та інтерактивний досвід. На додаток до аудиторії в прямому ефірі, 1000 людей з усього світу були наближені до шоу — їхні обличчя транслювалися в прямому ефірі як частина подіуму.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Diesel (@diesel)

Наш матеріал виходить навіть за таких важких умов, і якщо ви хотіли б підтримати нас у цей складний для України час, то будемо вдячні за донати через цей QR-код. Слава Україні! Україна переможе!

Матеріал підготувала Анастасія Березовська