Кім Кардаш’ян представила першу чоловічу лінійку свого бренду спідньої білизни SKIMS. У рекламній кампанії Skims Mens взяли участь відомі спортсмени.

А саме бразильський футболіст Неймар, найкращий захисник НФЛ 2022 року Нік Боса та канадський баскетболіст, зірка НБА Шей Гілджес-Александер.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Kim Kardashian (@kimkardashian)

«Розширення ринку на чоловічий ринок є важливою віхою для бренду та свідченням прихильності SKIMS до надання рішень для кожного. Те, що така зірка, як Неймар, став обличчям нашої стартової кампанії разом із Шей Гілджес-Александер і Ніком Босом, я думаю, красномовно говорить про те, як SKIMS перетворився на бренд, який може забезпечити комфорт для всіх аудиторій, а не тільки для жінок. Я неймовірно схвильована наступним розділом SKIMS і не можу дочекатися, коли всі зможуть спробувати наш приголомшливий асортимент продуктів», — говорить Кім.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Kim Kardashian (@kimkardashian)

Skims Mens надійде у продаж на офіційному сайті з 26 жовтня – товари будуть доступні у розмірах XS-5X за ціною від 16 до 54 доларів за штуку.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Kim Kardashian (@kimkardashian)

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Kim Kardashian (@kimkardashian)

Наш матеріал виходить навіть за таких важких умов, і якщо ви хотіли б підтримати нас у цей складний для України час, то будемо вдячні за донати через цей QR-код. Слава Україні! Україна переможе!

Матеріал підготувала Анастасія Березовська