Кім Кардаш’ян представила першу чоловічу лінійку свого бренду спідньої білизни SKIMS. У рекламній кампанії Skims Mens взяли участь відомі спортсмени.
А саме бразильський футболіст Неймар, найкращий захисник НФЛ 2022 року Нік Боса та канадський баскетболіст, зірка НБА Шей Гілджес-Александер.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
«Розширення ринку на чоловічий ринок є важливою віхою для бренду та свідченням прихильності SKIMS до надання рішень для кожного. Те, що така зірка, як Неймар, став обличчям нашої стартової кампанії разом із Шей Гілджес-Александер і Ніком Босом, я думаю, красномовно говорить про те, як SKIMS перетворився на бренд, який може забезпечити комфорт для всіх аудиторій, а не тільки для жінок. Я неймовірно схвильована наступним розділом SKIMS і не можу дочекатися, коли всі зможуть спробувати наш приголомшливий асортимент продуктів», — говорить Кім.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Skims Mens надійде у продаж на офіційному сайті з 26 жовтня – товари будуть доступні у розмірах XS-5X за ціною від 16 до 54 доларів за штуку.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Наш матеріал виходить навіть за таких важких умов, і якщо ви хотіли б підтримати нас у цей складний для України час, то будемо вдячні за донати через цей QR-код. Слава Україні! Україна переможе!
Матеріал підготувала Анастасія Березовська