Несподівано після першої колекції для італійського бренду Blumarine минулого місяця під час Міланського тижня моди дизайнер Волтер Чіаппоні вирішив піти з посту креативного директора.

У четвер вранці Марко Марчі, одноосібний адміністратор материнської компанії Eccellenze Italiane Holding, у заяві подякував Чіаппоні за його «бачення та відданість», оголосивши про свій уход. Дизайнер був призначений креативним директором у листопаді та представив свою першу колекцію для Blumarine минулого місяця під час Міланського тижня моди.

«Для мене це було своєрідним поверненням у майбутнє, якому я присвятив всю свою любов і свою творчу пристрасть, — сказав Чіаппоні. — На цьому шляху я вдячний перш за все Марко Маркі, який зробив це можливим, а також усім тим, без кого я не зміг би виразити себе».

Чіаппоні змінив Ніколу Броньяно, яка покинула бренд після чотирьох років роботи.

Наш матеріал виходить навіть за таких важких умов, і якщо ви хотіли б підтримати нас у цей складний для України час, то будемо вдячні за донати через цей QR-код. Слава Україні! Україна переможе!

Матеріал підготувала Анастасія Березовська