Оксана Стеклова — офіційна ексклюзивна дистриб’юторка a.g.e.Stop Switzerland та Caviar of Switzerland в Україні. На запитання, кого Оксана вважає красивими людьми, вона, усміхаючись, відповіла, що їй пощастило народитися в Україні, тому її оточують переважно такі люди. Про красу, здоров’я та власний бізнес-досвід вона розповіла в інтерв’ю.

За якими критеріями ви обрали бренди, з якими наразі працюєте?

Для жінки будь-якого віку важливо мати здорову та красиву шкіру. Це як візитівка, особливо коли ти працюєш у б’юті-сфері. У мене з юності була проблемна шкіра.

Навіть найрадикальніші методи лікування та препарати давали лише тимчасовий ефект, за який я трималася. Згодом моя шкіра стала дуже чутливою та почалися алергічні реакції. Тоді у мене з’явилася мрія знайти косметику, яка буде безпечною та ефективною для мого типу. Якось я гостювала у друзів у Швейцарії, і подруга презентувала мені кілька красивих баночок із незвичайними текстурами. Цей бренд викликав у мене довіру, адже Швейцарія славиться високими стандартами якості. Уже на третій день користування засобом я зрозуміла: «Нарешті Всесвіт мене почув! Це саме те, що я так довго шукала!». У мене широке коло спілкування, серед подруг багато власниць салонів і клінік краси, тож мені кортіло поділитися цими диво-продуктами з усіма.

І раптом я з’ясувала, що a.g.e.Stop продається в усьому світі, окрім України… Тож одразу зателефонувала до подруги у Швейцарію зі словами: «Наші українські жінки мають дізнатися про цей бренд! Вони просто заслуговують на це!». Виявилося, що вона приятелює із CEO бренду! Ми познайомилися і я вирішила стати ексклюзивною дистриб’юторкою a.g.e.Stop в Україні.

Це був ваш перший стартап, вам не було страшно?

Ні, це був далеко не перший стартап. Страху не було зовсім. Навпаки! Я була переконана на 100%, що зможу продавати те, що мені самій припало до душі. У квітні 2021 року ми підписали контракт, а вже у червні a.g.e.Stop став доступним на території України.

Які головні запити до косметики сьогодні?

Як зупинити час та запобігти старінню, знизити чутливість і надати шкірі здорового та доглянутого вигляду. Широка лінійка a.g.e.Stop повністю закриває ці потреби, активно діє на всі типи шкіри та повертає її в нативний стан.

Що сьогодні модно, а що — ні в індустрії краси?

У тренді — натуральна краса, а саме: здорова та чиста шкіра. Тому домашній догляд a.g.e.Stop дає можливість досягти цього ефекту на постійній основі. Сьогодні моветон — щільні тональні креми, які маскують висипання, розширені пори, пігментацію. Все частіше жінки надають перевагу якісному домашньому догляду перед декоративним. Оскільки вирішення проблеми важливіше за її маскування.

Які компоненти входять до a.g.e.Stop?

Головна відмінність A.g.e.Stop — синергія компонентів рослинного походження та висока біодоступність. У 2014 році наші засоби були відзначені за оптимальне поєднання косметичних інгредієнтів на конкурсі від престижного європейського бюро Sustainable. До прикладу, компонент Royal Epigen P5 був визнаний найкращим у категорії «Інновації» на професійному форумі медичних косметологів і естетистів BSB у Франції. Matrixyl 3000® — найкращим за ефективністю серед інгредієнтів проти старіння за 25 років досліджень. Swiss Snow Algae (сніжні водорості) отримав перший приз як найкращий аnti-age компонент на виставці BSB у Німеччині.

Що ви вкладаєте у поняття «краса»?

Любов до себе та впевненість у собі. Тільки людина, що живе в гармонії з собою, може випромінювати привабливі імпульси, бо краса — це не лише зовнішній фактор.

Доглянутість приваблює, доброта та любов запалюють очі, а впевненість у собі надає крила та бажання жити, творити та реалізовувати себе у всіх царинах життя.

Поділіться вашим улюбленим б’юті-ритуалом — простим, але дієвим.

З початку повномасштабного вторгнення, як і більшість наших громадян, я тимчасово позбавлена звичного способу життя. Наразі приділяю багато часу спорту та харчуванню, почала цінувати здоровий сон. А відкриття лінії a.g.e.Stop повністю замінило мою б’юті-рутину. Процедури, які раніше робила в салонах краси, зараз роблю самостійно вдома. Головне — це щоденне правильне очищення шкіри, кілька разів на тиждень я використовую маску-пілінг для глибокого очищення. Велику увагу приділяю нічному догляду, оскільки під час сну шкіра, як і весь організм, відновлюється від стресу та забруднення.

Моє найбільше досягнення: за два роки використання a.g.e.Stop я можу впевнено виходити з дому без грама тонального крему та декоративної косметики.

Розкажіть про ваше останнє відкриття в царині краси.

Пів року я вела перемовини з новим брендом зі Швейцарії, й уже можу похвалитися ексклюзивними правами на нову лінію домашнього догляду. Його слоган: «Чим менше, тим краще». Цей бренд преміумкласу вже 25 років на ринку краси, він заснований на високотехнологічному використанні чорної ікри та інших інноваційних компонентів у кожному продукті лінійки. Довіра та репутація — для мене найважливіші. Тому тільки після особистого тримісячного тестування можу впевнено сказати, що це велике відкриття для жінок, які не мають часу, можливості, а інколи — навіть бажання регулярно відвідувати косметолога чи створювати вдома «галерею» з мільйона баночок. Ця косметика активно працює з хронологічним та екологічним старінням шкіри. Безмежно рада представити вам бренд — Caviar of Switzerland!