Жіночий бізнес-клуб The One in a Million повернувся до України. Зустріч відбулася у самому центрі Києва – у рибному ресторані «Причал».
«Причал» – атмосфера заміського ресторану у центрі міста. Розташований у самому центрі Києва, він сховався від зацікавлених очей, щоб подарувати усамітнення та затишок своїм гостям. Ф’южн-кухня ресторану може похвалитися як простими улюбленими українцям стравами, так і витонченими смаками.
Резидентки клубу скуштували дивовижне меню від нового шеф-кухаря ресторану «Причал» – талановитої Анастасії Кравцової. Їх пригощали такими стравами, як:
- Салат з креветками у відтінку цитруса з полуницею
- Салат з ростбіфом та битими огірками
- Салат з підкопченими томатами
- Тартар із лосося з ікрою щуки
- Тартар із тунця із авокадо та цитрусами
- Тартар із телятини з понзу-трюфельним соусом
- Гаспаччо в жовтому з севіче із креветок
- Рапани з гребінцями у вершково-трюфельному соусі
- Баунті з манго та кокосовим мусом
Під смачні страви резидентки бізнес-клубу разом із засновницями Лідією Філатовою та Світланою Третяковою обговорили нагальні теми та взяли участь у благодійних проявах на підтримку дітей з інвалідністю з малозабезпечених сімей — підопічних БО «БФ Діти Дітям». Фонд також підтримує дітей з вадами у розвитку з інтернатів та дитбудинків України.
Зокрема прослухали лекцію «Нова реальність. Нова я» від психотерапевта Оксани Диптан – гештальт-терапевта, посла здорових стосунків, автора книг «Квіти брехні» та «Поговоримо про це».
Це дуже важлива та особиста для кожної учасниці тема. Адже абсолютно всі резидентки жіночого бізнес-клубу The One ina Million змушені були залишити свою зону комфорту — і в особистих стосунках, і в бізнесі, і в житті в цілому. Втративши звичний ритм життя, зараз просто необхідно знаходити нову себе в нових умовах, і в нових реаліях.
Хотілося б віддячити партнерам зустрічі:
А саме компанії VNA TRADE – офіційному партнеру «ORTHOMOL Pharmazeutische Vertriebs GmbH» на території України.
Вітамінно-мінеральні комплекси ТМ Orthomol – це натуральні вітамінно-мінеральні комплекси направленої дії. Наразі лінійка продукції нараховує понад 42 комплекси (близько 100 позицій) для людей будь-якої статі, віку та образу життя, які відповідають міжнародним стандартам, та гарантують найвищий ступінь безпеки, починаючи з виробництва і відбору сировини, і закінчуючи готовим до вживання продуктом.
Комплекси Orthomol вузько спеціалізовані: кожен з яких направлений на вирішення конкретної проблеми:
- Стрес, втома
- Краса шкіри, волосся та нігтів
- Підтримка імунітету дорослих та дітей
- Вагітність, репродуктивна функція чоловіків
- Серцево-судинна система
- Опорно-рухова система та здоров’я кісток, сухожилля та м’язів.
- Покращення розумової діяльності та сну
- Підтримка роботи органів зору
- Для ефективних занять спортом
Бренду люксової косметики для волосся Muran.
Філософія Muran полягає в тому, що розкішне та здорове волосся починається зі шкіри голови. Для цього потрібно не лише очищати, а насичувати та відновлювати.
І одному з найпопулярніших брендів космецевтики у США – Circadia, який базується на принципах хронобіології — науки про циркадні ритми людини.
Її засновник — доктор медичних наук Пітер Т. Пагліз переконаний, що найкращий ефект для шкіри досягається тоді, коли “наука та природа працюють в ідеальному ритмі”. Саме цей вираз і став гаслом його продукції, яка нещодавно з’явилась і в Україні.
Основний акцент бренду в догляді простий і логічний – захист шкіри від пошкоджень протягом дня і стимулювання відновлення під час сну. Для цього при створенні формул у лабораторіях Circadia використовують рослинні компоненти в поєднанні з останніми науковими досягненнями в області косметології: стовбурові клітини рослин, вітаміни нового покоління, інноваційні розробки пептидів і систем доставки інгредієнтів у шкіру.
Засоби Circadia не мають у складі парабенів, сульфатів та штучних барвників, не тестуються на тваринах. Сьогодні в арсеналі марки як професійні лінії, що використовуються в клініках, так і серії для домашнього догляду, які призначаються лікарями.
Ми вдячні готелю Hyatt Regency, який надав резиденткам клубу абонементи у спа та аквазону клубу «Олімпус», що розташований на території комплексу.
Український продукт FIZI – веганські корисні батончики для перекусу. Без цукру, без глютену, лише на рослинних жирах. Важливо завжди мати під рукою енергійний батончик, щоб у будь-який момент можна було повноцінно перекусити, не відчувати голод і не нашкодити фігурі.
Ресторан «Причал»
Набережне шосе 11, Київ.
Телефон +380 50 383 1212