Жіночий бізнес-клуб The One in a Million повернувся до України. Зустріч відбулася у самому центрі Києва – у рибному ресторані «Причал».

«Причал» – атмосфера заміського ресторану у центрі міста. Розташований у самому центрі Києва, він сховався від зацікавлених очей, щоб подарувати усамітнення та затишок своїм гостям. Ф’южн-кухня ресторану може похвалитися як простими улюбленими українцям стравами, так і витонченими смаками.

Резидентки клубу скуштували дивовижне меню від нового шеф-кухаря ресторану «Причал» – талановитої Анастасії Кравцової. Їх пригощали такими стравами, як:

  • Салат з креветками у відтінку цитруса з полуницею
  • Салат з ростбіфом та битими огірками
  • Салат з підкопченими томатами
  • Тартар із лосося з ікрою щуки
  • Тартар із тунця із авокадо та цитрусами
  • Тартар із телятини з понзу-трюфельним соусом
  • Гаспаччо в жовтому з севіче із креветок
  • Рапани з гребінцями у вершково-трюфельному соусі
  • Баунті з манго та кокосовим мусом

Під смачні страви резидентки бізнес-клубу разом із засновницями Лідією Філатовою та Світланою Третяковою обговорили нагальні теми  та взяли участь у благодійних проявах на підтримку дітей з інвалідністю з малозабезпечених сімей — підопічних БО «БФ Діти Дітям». Фонд також підтримує дітей з вадами у розвитку з інтернатів та дитбудинків України.

Зокрема прослухали лекцію «Нова реальність. Нова я» від психотерапевта Оксани Диптан – гештальт-терапевта, посла здорових стосунків, автора книг «Квіти брехні» та «Поговоримо про це».

 

Це дуже важлива та особиста для кожної учасниці тема. Адже абсолютно всі резидентки жіночого бізнес-клубу The One ina Million змушені були залишити свою зону комфорту — і в особистих стосунках, і в бізнесі, і в житті в цілому. Втративши звичний ритм життя, зараз просто необхідно знаходити нову себе в нових умовах, і в нових реаліях.

 

Хотілося б віддячити партнерам зустрічі:

А саме компанії VNA TRADE – офіційному партнеру «ORTHOMOL Pharmazeutische Vertriebs GmbH» на території України.

Вітамінно-мінеральні комплекси ТМ Orthomol – це  натуральні вітамінно-мінеральні комплекси направленої дії. Наразі лінійка продукції нараховує понад 42 комплекси (близько 100 позицій) для людей будь-якої статі, віку та образу життя, які відповідають міжнародним стандартам, та гарантують найвищий ступінь безпеки, починаючи з виробництва і відбору сировини, і закінчуючи готовим до вживання продуктом.

Комплекси Orthomol вузько спеціалізовані: кожен з яких направлений на вирішення конкретної проблеми:

  • Стрес, втома
  • Краса шкіри, волосся та нігтів
  • Підтримка імунітету дорослих та дітей
  • Вагітність, репродуктивна функція чоловіків
  • Серцево-судинна система
  • Опорно-рухова система та здоров’я кісток, сухожилля та м’язів.
  • Покращення розумової діяльності та сну
  • Підтримка роботи органів зору
  • Для ефективних занять спортом

Бренду люксової косметики для волосся Muran.

Філософія Muran полягає в тому, що розкішне та здорове волосся починається зі шкіри голови. Для цього потрібно не лише очищати, а насичувати та відновлювати.

І одному з найпопулярніших брендів космецевтики у США – Circadia, який базується на принципах хронобіології — науки про циркадні ритми людини.

Її засновник — доктор медичних наук Пітер Т. Пагліз переконаний, що найкращий ефект для шкіри досягається тоді, коли “наука та природа працюють в ідеальному ритмі”. Саме цей вираз і став гаслом його продукції, яка нещодавно з’явилась і в Україні.

Основний акцент бренду в догляді простий і логічний – захист шкіри від пошкоджень протягом дня і стимулювання відновлення під час сну. Для цього при створенні формул у лабораторіях Circadia використовують рослинні компоненти в поєднанні з останніми науковими досягненнями в області косметології: стовбурові клітини рослин, вітаміни нового покоління, інноваційні розробки пептидів і систем доставки інгредієнтів у шкіру.

Засоби Circadia не мають у складі парабенів, сульфатів та штучних барвників, не тестуються на тваринах. Сьогодні в арсеналі марки як професійні лінії, що використовуються в клініках, так і серії для домашнього догляду, які призначаються лікарями.

Ми вдячні готелю Hyatt Regency, який надав резиденткам клубу абонементи у спа та аквазону клубу «Олімпус», що розташований на території комплексу.

Український продукт FIZI – веганські корисні батончики для перекусу. Без цукру, без глютену, лише на рослинних жирах. Важливо завжди мати під рукою енергійний батончик, щоб у будь-який момент можна було повноцінно перекусити, не відчувати голод і не нашкодити фігурі.

 

Ресторан «Причал»

Набережне шосе 11, Київ.

Телефон +380 50 383 1212