Колекцію подають як «повну лінійку для догляду за шкірою для наймолодших».

Dior випускає лінію догляду за шкірою для малюків, в яку входить ароматизована вода Bonne Étoile вартістю 230 доларів у пляшечці пастельно-рожевого або м’ятно-зеленого кольору — з нотками груші, шипшини та білого мускусу.

Також у продажу зволожуючий крем для обличчя та тіла Le Lait Très Tendre за ціною 115 доларів.

Потім в лінію входить піна для обличчя, тіла і волосся La Mousse Très Fondante за 95 доларів, яка, на думку Dior, перетворить ритуал купання дитини в дорогоцінний момент, а також очищаюча вода L’eau Très Fraîche за 95 доларів, що, як каже бренд, на 98% складається з інгредієнтів натурального походження та насичена екстрактом квіток мальви.

У розмові з журналом Women’s Wear Daily (WWD) Франсіс Куркджан, директор зі створення парфумерії Dior, розповів, що він вже давно є шанувальником минулої лінії дитячих товарів 1970-х років.

«Коли я приєднався до Dior у жовтні 2022 року, одним із проектів, про який я думав, було повернення до Baby Dior, – сказав він. — Крістіан Діор багато разів згадував своє дитинство як дуже щасливий та радісний період свого життя. Аромат і лінія для догляду за дітьми були зняті з виробництва, і мені дуже хотілося повернути їх до життя як шану».

Наш матеріал виходить навіть за таких важких умов, і якщо ви хотіли б підтримати нас у цей складний для України час, то будемо вдячні за донати через цей QR-код. Слава Україні! Україна переможе!

Матеріал підготувала Анастасія Березовська