Власниця інноваційного дитячого садка Happy Rony в Конча-Заспі, бізнес-партнерка двох ресторанів «Купецький двір» та Dniprovska Riviera, а також амбасадор б’юті-бренду EKABEAUTY Юлія Кичила в інтерв’ю виданню LIKEinUA розповіла про те, як їй вдалося утримати бізнес на плаву під час війни, а також про ефектне перетворення за останній рік та схуднення на 15 кілограмів.

Юлія, напередодні повномасштабного вторгнення Ви відкрили в Конча-Заспі під Києвом інноваційний дитячий садок. Події могли сколихнути будь-кого, але не Вас. Як Вам вдалося зберегти бізнес, відкритий безпосередньо перед війною, і підняти його на новий рівень?

Вести бізнес під час війни дуже складно, дорого і ризиковано. Це величезна відповідальність, але коли до тебе приходять батьки і просять відкрити дитячий садок, оскільки життя триває, їм потрібно ходити на роботу, а дітям жити своє найкраще дитинство, то усі сумніви відпадають. Ти розумієш, що не можеш відмовити й треба продовжувати працювати заради діток та батьків, які довіряють і покладаються на нас. Серед нововведень – ми оптимізували всі процеси, наново зібрали команду та адаптували маркетингову стратегію під нові реалії.

Що Вас мотивувало та надихало, не даючи опустити руки та все покинути?

Головна моя мотивація — це я сама. Коли бачиш своє зростання, хочеться робити ще більше і більше.

Авжеж мене завжди мотивують і підбадьорюють успішні люди. Батьки, які надсилають неймовірні відгуки про садочок, щасливі дітки. І, звісно, команда, як просто обожнює свою роботу.

Ви також є співзасновником кількох ресторанів. Як вдається поєднувати все і одразу? Якими бізнес-порадами можете поділитись з українськими підприємцями?

Ресторанний бізнес – досить складний та не схожий на інші. Розвиток та успіх ресторанів – це заслуга мого партнера з багаторічним досвідом у цій сфері. Також працює велика команда професіоналів, які створюють високий рівень сервісу.

Все можна поєднувати лише тоді, коли в бізнесі є структура і система.

Йдіть до своєї мети, не бійтесь своїх помилок і не соромтесь розповідати про свої провали. Хто нічого не робить, той не помиляється.

Ми також знаємо про Вашу кардинальну трансформацію за останній рік. Розкажіть, з чим це пов’язано? Що мотивувало на такі зміни?

Зміни протягом останніх двох років стали реакцією на складні життєві обставини – спочатку смерть чоловіка, потім війна, й взагалі нерозуміння, що робити далі. Я перебувала в глибокій депресії, але моя донька стала тим самим поштовхом – я усвідомила, що не можу опустити руки, в першу чергу, заради неї. Трансформація, по суті, розпочалася всередині мене, а потім, як результат – та красива картинка, яку ви бачите зараз.

Як така потужна трансформація вплинула на ведення бізнесу (якщо вплинула)?

Наша трансформація та зміни завжди впливають на всі аспекти життя, в тому числі й на бізнес. Я стала більш впевненою у собі та своїх силах. Зараз я розумію, що для мене немає нічого неможливого: є ідея, є мета, і я досягну її. Крім того, це подарувало мені спокій, а коли людина спокійна, вона може зважено приймати важливі рішення, не боючись нічого.

Поділіться секретами схуднення та догляду за собою

Усі шукають “чудо-таблетку”, думаючи, що існує єдиний універсальний спосіб для всіх, але це не так.

Найперше, що я рекомендувала б, це навести лад у своїй голові. Не поспішати й не робити все й одразу. Починати поступово впроваджувати правильні звички у своє життя: пити воду, правильно снідати, обідати, вечеряти й так далі.

Згодом – почати займатися спортом, тим, який вам подобається і приносить задоволення. Перетворити все це у системність – як, наприклад, чищення зубів зранку, коли ви навіть не задумуєтесь, що вам потрібно це зробити.

 

Багато людей шукають мотивацію, але це все фігня. Немає мотивації – просто робіть і все. Якщо постійно повторювати всі необхідні дії для покращення вашого здоров’я та зовнішності – це стане не просто зобов’язанням, а способом життя.

Як Ви стали амбасадором бренду EKABEAUTY?

Амбасадором бренду EKABEAUTY я стала не випадково. Досить довгий час я була клієнтом EKABEAUTY і користувалася виключно засобами, підібраними для мене особисто власницею компанії Ельмірою Мехтієвою. Я одразу високо оцінила індивідуальний підхід до клієнта та вражаючі результати після використання підібраного догляду.

 

Коли Ельміра Мехтієва запропонувала мені стати обличчям EKABEAUTY та нести красу в маси, я із задоволенням погодилася! Для мене честь транслювати в соціумі важливість догляду за собою в такі нелегкі часи й надихати українських жінок, розкривати та підкреслювати унікальність кожної з нас!

Що входить в обов’язки амбасадора?

Перше та головне – це бути закоханою в бренд EKABEAUTY та засоби, які вони рекомендують, адже це на 100% дієві продукти. Догляд за собою повинен стати пріоритетним в моєму житті. Завжди бути доглянутою, вмотивованою, харизматичною, яскравим взірцем для інших жінок. Інформувати свою аудиторію про новинки, рекламні акції та вигідні пропозиції, що проходять в мережі EKABEAUTY. Представляти компанію на всіх б’юті заходах. Нести красу в світ!

 

Які цікаві заходи пов’язані з цією посадою?

Тестування косметичних новинок, відвідування бʼюті івентів, участь в рекламних кампаніях бренду. Регулярне спілкування зі своєю цільовою аудиторією на тему краси та догляду за собою.